I když i takový Special má hodnotu, každý ji má. Samozřejmě vůz budu vracet do původní černé, která byla předpisem u FMV. Můj cíl bylo auto bez výměny karoserie a s původním S motorem, s co nejméně korozí a co nejstarší ročník a ideálně z Federálního ministerstva vnitra aby z ní bylo cítit zlo. Krom čtyřkových nárazníků a stříbrné barvy kterými byla časem přiblížena podobě porevolučních Specialů je velmi původní, všechna okna Securit, všechna výrobní čísla sedí, S motor, klimatizace, kapota, palubní deska, příprava na dvojité zapalování, dokonce S alternátor atd... Samozřejmě mnoho věcí chybí ale mnoho toho mám a věřím, že časem seženu. Má dokonce zdravé podlahy a v rámci Tater je velmi zdravá, i když i to je nakonec jedno. Samozřejmě se chystám a velmi těším na vrácení původní, černé podoby, kterou jak doufám udělám tak jak se má a Superka dostane péči v každém detailu. Ovšem čeká mne kompletace všech možných nových dílů a měsíce příprav než se do ní pustím a také než se mi uvolní prostor mezi angličáky.
Děkuji moc Milošovi, kterého všichni znáte, za úžasné rady, inspiraci atd. Jak padlo na Tatra Klubu, je to chodící encyklopedie, navíc mám to štěstí, že je můj kamarád a opravdu mi pomohl ve věcech, které se nelze nikde dočíst. Po sedmi letech hledání mám jednoho z nejstarších Specialů s původní karoserií a vládním původem. Za cca 2 roky se pochlubím snad hezčími fotkami.
A omlouvám se za dvůr, mám tam anglický nepořádek.."