Palubní desky a interiéry
Prototypová palubní deska T700
Byla koncipována tradičně, s ovládáním horkovzdušného topení Eberspächer. Tato palubní deska nebyla vedením závodu schválena přistoupilo se k jejímu předělání v prvních dvou prototypových vozech, kde byla namontována.
Nestandardní palubní deska T700-1
Samozřejmě že i tato palubní deska je prototypová, ale my jí pro lepší orientaci budeme nazývat - nestandardní.
Je již osazena ovládáním vodního topení Eberspächer a dvouzónovou klimatizací Diavia. Toto provedení palubní desky jsem zaznamenal pouze ve dvou kusech 700-1, v druhém prototypu a Zielencově atypické 700, která je paradoxně poslední vyrobenou T700-1.
Standardní palubní deska T700-1.
V naprosté většině případů byla potažena šedou kůží. Jen u červených jedničkových sedmistovek byla palubní deska potažena kůží bordovou.
Palubní deska vozu T700-2.
Palubní desky do druhé řady sedmistovek se dodávali v několika barevných odstínech kůže i mikroplyše kolem budíků.
Ukázky nejluxusnějších interiérů T700 -2