Slovo autorů
V celé dlouhé historii světového automobilismu byste marně hledali typičtějšího představitele služebníka totalitní moci, než byl vůz TATRA 613 za dob reálného socialismu v ČSSR.
I díky tomu se jejím pohrobkem stala TATRA 700.
Na těchto stránkách Vás budeme pravdivě informovat o vozech Tatra 613 a Tatra 700. Informace zde obsažené považujte za relevantní, neboť pracujeme jen s informacemi osobně ověřenými nebo originálními dobovými materiály.
Za nás hovoří výsledky:
Můžeme se pochlubit tím, že jsme jako zcela PRVNÍ dokázali sestavit kompletní bezchybné seznamy vyrobených Tater verzí Electronic, M95, T700-1 a T700-2, které byly před spuštěním těchto stránek pro celou veřejnost zajímající se o tyto vozy jen velkou neznámou doplněnou o legendy, fámy a mýty.
Dále se můžeme pochlubit nejkvalitnějším článkem o vzniku, vývoji a historii verze T613 Speciál na aktuálním trhu, o čemž svědčí již dva plagiátorské pokusy kopírovat jej i na velmi renomované automobilové servery.
Historie webu:
Říjen 2008
- Tyto stránky vznikly jako prezentace několika vzácných verzí vozu Tatra 613 a Tatra 700, které byly vyrobeny v malých sériích a o kterých se šíří z nám neznámých důvodů mnoho fám a mýtů, přestože tyto verze vznikly relativně nedávno. Středobodem našeho zájmu byly především ministerské, neboli vládní Tatry.
Rok 2011
- Rozšířili jsme svůj zájem o zajímavé kusy osobních vozů Tatra a to konkrétně na Tatra 613 Kupé Vignale, Tatra 613 úprava Scioneri, Tatra Prezident, Tatra 700 GT, Tatra 700 Ecorra a Mtx Tatra V8.
Červenec 2013
- Spustili jsme největší akci v dějinách tohoto webu a to sčítání dochovaných T613 Speciál.
Listopad 2013
- Pustili jsme se také do sčítání dochovaných T613-1.
Prosinec 2013
- kompletní změna struktury webu
Únor 2014
- Spustili jsme také sčítání dochovaných vozů T613-SV
Rok 2015
- Dosavadní seznamy jsme doplnili o zbývající modelové řady. T613-2 , T613-3, T613-4
Květen 2019
- Proměna struktury celých stránek. Úprava článků a doplnění nových kategorií.
Děkujeme všem, kteří nám doposud pomáhali se sháněním informací a každou pomoc do budoucna vítáme.
Zvláštní poděkování patří firmě Krnepo s.r.o za největší přísun vzpomínek, informací a fotografií vztahujících se k vozům Tatra 7OO, Tatra 613 Model 95 a Tatra 613 Electronic.
Firma Krnepo nadále nabízí tyto služby: nejlepší autoservis na Praze 9, autoservis Škoda, pneuservis, autobazar a pronájem limuzín značky Tatra. Také provádí autorizovaný servis vozů Tatra a rychlé, poctivě odvedené opravy vozů všech značek.
Miloš Bukáček a Martin Bednář - tvůrci webu
Petr Novotný - redaktor článků
Stanislav Roučka - redaktor článků
Komentáře
Přehled komentářů
Здравствуйте, ознакомьтесь пожалуйста.
Противодействуйте конкурентам которые мешают развивать Ваш Веб-проект!
Что умеют наши программы?!
Выбить сайт конкурента из поисковых систем, либо понизить его рейтинги.
Скликивание рекламы у сайта конкурента, после чего рекламные партнерки наложат санкции на такой сайт!
P.S. Так-же наш софт повысит статистику Вашему Веб-сайту.
Подробнее:
https://freetopfast.com
Ron - Прогоны сайтов от Профессионалов!
Здравствуйте ув. Boss!
Предложу поднятие на 10-20 пунктов позиций в поисковиках.
Цена всего 400 ру. Качественный ИкС. Отчётность.
Прогоны сайтов от Профессионалов!
Хваленые БаЗы.
Контакты:
Telgrm: @exrumer
Skype: XRumer.pro
WhatsApp: +7(977)536-08-36
mail: support@xrumer.cc
tamele - tatra
dobrý večer, není problém vzít a publikovat naše autorské fotografie a to i bez našeho souhlasu. nutné je však ponechat na fotografii označení původu a autora. jinak prosím o odstranění našich fotogtafii. děkuji tamele
Martin - Re: tatra
Pane/paní Tamele. Pokud na něco reagujete, tak uveďte přímo na co konkrétně. Na našich stránkách máme spousty materiálů, včetně autorských fotografií, kde máme vždy uvedeného autora a na zveřejnění jsme domluveni. Nevím tedy opravdu o ničem, co by bylo v nějakém rozporu. V případě nejasností mě kontaktujte v emailu. Děkuji
Novák - Pozdrav tvůrcům webu.
Vážení, naposledy jsem psal tady před 4ma rokama.
Vaše stránky jsou úžasné a drží si vysoký standard i v průběhu tolika let.
Jsem potěšen že mám takové kamarády , kteří se takto věnují Tatře. Neustále přinášíte zajímavosti o T 700 a o dění kolem ní, o vašich aktivitácha, zkrátka je co číst. Těší mně že tolik o T 700 se nedozvím ani v muzeu v Kopřivnici a vlastně od nikoho jsem tolik zajímavostí pohromadě o tomto voze nečetl. Takže ještě jednou děkuji a držte si tuto laťku i dál. Moc hezké, a hlavně přináší to něco víc než jen suchá data z katalogů. Přináší to životní příběh vozu Tatra 700. Díky.
Jan - Smekám
Pánové, zajímavé stránky s unikátním obsahem, ani si nedovedu představit jaké množství času a práce Vám muselo dát poskládat a ověřit jednotlivé informace. Budete-li mít v budoucnu čas, věnujte prosím článek i pozadí vývoje motoru T613, jistě by takové čtení nejednoho zaujalo.
Díky, Jan.
Norbert Fecko - užas
mám radosť že aspoň niekto od vás bratov sa týmto ultimátnym autám venuje je to kus verejnosťou zabudnutej a opovrhovanej histórie ktorú treba zachovávať. Len tak ďalej držím palce
Novák - Poděkování
Pánové , děkuji Vám za zveřejnění jakýchkoliv údajů o vozidle Tatra 613 a Tatra 700. Jednou bude někdo rád, že se takovéto údaje podchytily dokud je někdo má v paměti. A ještě bych chtěl poděkovat za novou doménu tatra700.cz nemusím neustále vzpomínat jak že to mám zadat. Je to bezva hned jsem tady.
AŤ se daří chlapi.
Miloš - Re: Poděkování
Děkuji, budeme se nadále snažit. Ještě se najde dost hluchých míst.
Tajný ctitel - DĚKUJI
Nechci říkat nejlepší stránky o tatrách, protože je jich tady skutečně zlomek, co se kdy v tatře vyrobilo...
Nicméně i já patřím do okruhu lidí, které nejvíce fascinují zrovna tyto všeobecně opovrhované vozy - ať už kvůli jejich zbytečné délce, marnotratné výbavě, degradujícím architektonickým prvkům nebo snad obržroutským signle-fuel motorům.
A proto tedy říkám jen to, že skutečně obsahově a fotograficky jsem se na těchto stránkách o pěti zanedbatelných podkapitolkách v celé dlouhatánské historii T 613 dověděl více, než za celý svůj život ze všech mouder československého všeználkovství o základních modifikacích.
A za to autorům DĚKUJI !!!
A přiji mnoho zdaru a podpory do budoucna, zatím se činíte a Vaší chuť a píli bych někdy chtěl mít.
Miloš - Re: DĚKUJI
Děkuji za zajímavý komentář, nicméně naší snahou nebylo věnovat tyto stránky historii značky Tatra, ale jen konkrétním kusům Tatry 613, což myslím tyto stránky bezezbytku splňují.
Сloudeuteme - Сотрудничество